Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris conte. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris conte. Mostrar tots els missatges

dilluns, 4 de maig del 2015

El conte de la Paula Villasclaras. Capítol 2



El gat dels boscos. Capítol 2

Al dia següent van anar al riu de la Pintoresca. Encara que als gats no els agrada l’aigua els hi feia il·lusió anar-hi. Hi van anar “El Gat dels Boscos” (en Romeu), en Linx i la Zuca. No sabien per on travessar, no es volien mullar però tampoc volien que fos tan fàcil com crear el pont. Llavors van veure unes pedres a dins de l’aigua que feien de camí. Van travessar per allà, i la Zuca gairebé es cau però en Romeu la va agafar. Van aconseguir travessar sense cap problema. En arribar a l’altra banda van veure una casa on feia temps que no hi vivia ningú. Tenien una mica de por, però van aconseguir passar sense que ningú els veiés. Hi havia un camí ben llarg i no sabien on acabava.  Van seguir-lo i van arribar a Sant Llop. Com que van llegir en un cartell que posava Sant Llop, es van pensar que allà hi vivia un llop. Se’n van anar corrents, i per dins del bosc van trobar una cabana que havien fet uns nens. Van passar la nit allà. A prop hi havia una font i van caçar ratolins, allò va ser el seu sopar. Al matí es van llevar i van veure el cementiri. Van passar el matí allà i al migdia van baixar a Breda. Com que són gats del bosc, tenen la casa dins un castanyer.

dissabte, 18 d’abril del 2015

El conte d'en Marc Moré. El tresor perdut. Cap. 2



 
Ens vam esperar a la jornada de portes obertes, sinó havíem de pagar de 5€ cada un, ens sortia a 50€. La jornada de portes obertes era la setmana que ve. Ens vam esperar.
Avui era el dia de les portes obertes. Vam traçar un pla. El pla consisteix en què set persones anem amb el guia, un es tirarà per les escales i farà veure que s’ha fet molt mal, mentrestant tres persones marxaran a buscar el mapa.
- Algú s’ofereix per tirar-se per les escales?
-Jo. -va dir en Pol.
- Ok, perfecte. Jo, en Sergi i en Marc anirem a buscar el tresor, mentre vosaltres us fareu els preocupats per en Pol i fareu una "bola".
- Algun dubte?
Sí. -va dir l’ Alex. -Per què sou vosaltres que anireu a buscar el mapa del tresor? Perquè som els únics llestos del grup -va dir en Sergi.
- Ei !!! Sergi, no et passis.-va dir en Jaumet. A les 10 hores van arribar tots menys en Bernat, que sempre arriba tard. En Bernat va arribar cinc minuts tard. A les 11 hores va començar la visita. En Pol es va tirar per les escales que estaven davant de la porta principal. L’Alex va cridar: -Ajudeu-lo, ajudeu-lo!!! Té un problema en els ossos, i cada cop que cau se li trenca algun ós, és de “vidre”. 
Mentre feien una "bola",  en Jaumet, en Marc i en Sergi van anar a buscar el mapa del tresor, van començar a llegir el mapa, i en el mapa posava...

 

 

Un nou conte de la Paula Villasclaras


El gat dels boscos

Hi havia una vegada, un gat molt pelut, amb les orelles en punta, de tons grisos i la cua de conill. Ell vivia pels boscos de la Pintoresca. Li agradava molt caçar ratolins i observar a la gent que passava. Li agradava mirar però que no el veiessin. Un dia va fer una excursió amb els seus amics Linx i Zuca. Van començar a fer l’excursió, llavors van trobar una casa molt gran abandonada. Dins la casa hi havia dos grans arbres molt bonics. Aquests tenien una història de fa molt temps.

Eren dos bruixots que vivien a una bonica casa. Ells eren molt dolents i feien encanteris per molestar a la gent. Tothom estava ben fart d’aquests bruixots que només volien molestar. Van decidir trucar a una fada molt llesta que va venir des del País de la Màgia a ajudar a la gent. El que va fer va ser un encanteri que els faria tornar-se arbres. Va posar el líquid dins l’aigua que bevien cada matí, i es van convertir en arbres. Des d’aquell moment la gent va poder viure la seva vida tranquil·lament. Van aconseguir que uns bruixots tan dolents es convertissin en arbres que el que  fan és netejar l’aire. Tots els arbres més petits són els fills que van tenir. Com que els bruixots es van fer tan grans, amb les seves  branques van trencar el sostre i van sortir cap a fora.

Als gats els va agradar molt la història que els va explicar la guardiana de la casa, una geneta.

dimecres, 1 d’abril del 2015

EL conte d'en Jordi Badia. Capítol 20

LES AVENTURES D’UN NOI ANOMENAT JORDI

CAPÍTOL 20

-Siguem positius, pensem que no són els anys que viuràs. –Va dir un.
-D’acord. 2093 menys 2003 és igual a 90. Jo crec que hauríem d’investigar i buscar coses sobre la M.I.N.A relacionades amb el 90, coses de fa 90 anys, coses del 90...

A en Jordi li feia mal tot i va demanar als seus amics si se’n podien anar. Li feia molt mal l’esquena i tenia una mena de picada al braç.

Era hora de berenar. Va agafar un paquet de galetes “Príncipe” i en una hi havia escrit: aigua extreta de la mina “time” des dels 90.

Va agafar una càmera de fer fotos i va fotografiar el paquet de galetes. Va endollar la càmera a l’ordinador i hi va passar les fotos. D’amagat, les va imprimir i les va guardar a un lloc secret. Va agafar un llibre i es va posar a llegir. Hi va haver uns deu segons que li feia molt mal la punxada del braç però encara més el cap.

Va sopar i va anar a dormir.

L’endemà va preparar una motxilla amb una carpeta i es va guardar la imatge. Va sortir corrents i va anar cap al lloc de quedada.

Va entrar a la fàbrica que és on havien quedat i va veure a tothom fent una rotllana, drets i mirant a un lloc. No es veia el que hi havia al mig. En Jordi es va acostar i hi havia una caixa de galetes “Príncipe”. Entre tots van quedar que l’obriria en Jordi i miraria a dintre. Va trobar un paper plegat. El va desplegar i l’únic que es va sorprendre va ser en Jordi perquè el full contenia una imatge. Una imatge igual a la que havia fotografiat en Jordi. El noi va treure la seva imatge i la va ensenyar. Es va sentir un soroll que venia d’un cartell que deia...

dilluns, 23 de març del 2015

El conte d'en Jordi Badia. Capítol 19



LES AVENTURES D’UN NOI ANOMENAT JORDI

CAPÍTOL 19

Es va obrir la cortina de la seva habitació i va entrar una persona amb una xeringa amb una agulla d’un pam. Mentrestant, en Jordi dormia com un angelet tot i que dins el seu profund son havia sentit les passes d’aquella persona. Aquell va deixar la xeringa a sobre una taula i se’n va anar.
L’endemà el va despertar un doctor i li va preguntar que de què era aquella xeringa. Es veu que estava feta servir i que hi havia restes d’una substància molt perillosa pel cos. 
En Jordi, òbviament, va dir que no en sabia res. Va explicar-li al metge que mentre dormia li va semblar sentir unes passes però que no n’estava segur. El doctor se’n va anar per esperar que en Jordi s’adormís. Quan es va adormir li van injectar l'anestesia i el van portar a la sala de rajos X.
Allà, li van posar una roba blanca i li van fer la radiografia. No hi havia res anormal. Tot bé.
El van portar a la seva habitació i es van esperar a les cinc de la tarda. A les quatre en Jordi es va despertar i va començar a preparar-se per tornar a les cinc cap a casa.
A les cinc els seus pares ja arribaven. Ho van carregar to al cotxe i van tornar cap a Breda. 
En Jordi necessitava 3 hores de repós després del viatge, segons el metge. Van venir a veure’l els seus amics i li van explicar una cosa molt paranormal: havia aparegut una tomba, dins la fàbrica.
-I què hi ha escrit a la làpida? –Va preguntar en Jordi.
-Jordi Badia Auladell 2003-2093. Firmat, Juan Carles Pacheco.

Era el temps de vida que li quedava? O era un altre dels rebuscats trencaclosques tan difícils que els proposava en Pacheco?

dimarts, 17 de març del 2015

Nou conte de la Laura Ortega. la Juana i la Júlia

La Juana i la Júlia

Capítol 1
Hi havia una vegada la Juana i la Júlia que eren unes amigues.
Es portaven molt bé però no eren les millors. A part, la gent deia que eren idèntiques i sempre els hi preguntaven si eren germanes.
Elles sempre s’asseien juntes a la classe, s’explicaven tots els secrets, problemes, com els hi havia anat el dia...
Un dia, quan ja eren mes grans, van estar mirant fotos i vídeos i es van donar compte que els anys anteriors havien sigut una mica tontes per tot allò que feien abans de ser les millors. Van pensar en ser millor amigues durant molts dies però després van arribar a la conclusió que elles durant tota la vida havien volgut ser les millors amigues però no s’atrevien a dir-s'ho.
Com que els hi agradava  fer les mateixes coses van decidir anar a  passar-s'ho bé. 
Van anar de compres, i estaven escoltant música que els hi agradava a elles.
Mentre estaven a dintre de les botigues van veure un home que les estava mirant, seguint-les, feia el què es diu espiar. Elles van decidir anomenar-lo la persona misteriosa.
En arribar a casa, cadascuna va dir-li als seus pares el què havia passat i els seus pares els hi van dir que aquell home marxaria d'on vivien però que si un dia l'home les cridava a elles, no li fessin ni cas.  

El conte de la Clara Ferrer. Un somni real.



UN SOMNI REAL 3

De cop, la policia secreta va pensar que en alguna càmera secreta de la carretera podia sortir la matricula i així enxampar-los.

Van anar a mirar les càmeres però de cop els hi va arribar un correu dient:
-Hem descobert que heu demanat ajuda. No havíem quedat que no? Atents a les conseqüències.
Els policies van estar parlant i després els hi van informar a l’Helena i a la Lola que sabien la matrícula d’aquell cotxe i que anaven a veure qui havia sigut.

L’Helena i la Lola van fer que sí amb el cap i un policia,en Josep, es va quedar amb elles i els altres van anar cap allà.
Van veure a la mare lligada de peus, mans i amb una cinta a la boca. Van treure les pistoles però no van veure a ningú i se’n van emportar a la mare cap al cotxe de policia.

Anaven per bon camí. Ja tenien a la mare, faltava trobar a els segrestadors.
L’Helena i la Lola quan van veure a la mare es van posar molt i molt contentes. Encara no se sabia res dels segrestadors… Llavors van tornar a enviar un correu dient:
-Ja teniu a la mare, però no a nosaltres. Com ens trobareu? Jajaja!

Quin somni és?
Qui són els segrestadors?

diumenge, 15 de març del 2015

El conte d'en Jordi Badia. Capítol 18

LES AVENTURES D’UN NOI ANOMENAT JORDI

CAPÍTOL 18

En aquell moment, estava adormit i no era conscient del què feia i va anar al lloc de procedència del soroll. Es va sentir per dalt. Va entrar a les golfes i va sentir un corrent d’aire. Va avançar una mica i va veure que la porta del terrat, estava oberta. Es va pessigar ell mateix i no es va fer mal. Allò podria ser un somni. Va baixar per les escales i es va ensopegar però en aquell moment sí que es va fer mal. Era com si s’hagués despertat d’un somni. Li feien mal les cames i tot es movia. Va anar a recolzar-se a la barana de l’escala però no la va trobar. Va notar que es queia i en aquell moment, va ser tot molt lent: queia molt a poc a poc, el terra s’allunyava, la planta que hi havia ja no hi era, tot s’anava enfosquint. S’anava sentint una melodia. Cada vegada més fluixa, cada vegada més i més fluixa...

Va obrir els ulls de cop i estava en un llit. Va deixar anar un sospir de tranquil·litat. Va aixecar el cap i va veure les parets blanques i va sentir un: piiiiiiiip, piiiiiiiiip, piiiiiiiiiiiiip, piiiiiiiiiiiiip.

Va venir una persona vestida de blanc corrents i va dir:

-S’ha reanimat!!! Ja podeu passar.

Van entrar els seus pares.

-Estàs bé fill? –Van dir els dos alhora.

-Perquè hauria d’estar malament?

-Et vas caure des d’un segon pis des de les escales de casa.

-Sí, és veritat. Ara ho recordo. Quant temps haig d’estar-me aquí?

-Una nit més. Portes tres dies sense coneixement.

Aquella nit es van sentir unes passes pel passadís.

El gran segrest. Capítol 4


Capítol 4

 

-Hola- va dir una veu molt ronca i desconeguda per a en Joan.

De cop, el pare del nen segrestat va fer un senyal perquè tothom es posés els auriculars, encara que no estava segur que fossin ells, és a dir, els segrestadors.

 

-Hola- va tornar a dir la veu- tinc el teu fill, Joan. Quedem demà passat, dissabte a la piscina municipal.

-Està bé el meu fill??!!??-va cridar el pare del nen.

 

Sentint el que havia dit en Joan, la Maria i la Joana es van espantar perquè eren les úniques que no tenien auriculars ni en volien.

 

-El teu fill està bé- va continuar la veu- però no ho estarà tan si dissabte no em portes els diners. Quedem allà.- i va penjar el telèfon.

-Hola!!! Com ho he de fer??!!?? Hola!!!

 

Però ja havien penat. Havien de preparar els diners en bosses i portar-los a la piscina municipal d’aquí dos dies, dissabte. No podien fer res.

 

-Saps que ferm Joan?-va dir el que manava dels agents secrets- et posarem aquests aparellets per la panxa i te’ls enganxarem amb celo pel cos. D’aquesta manera podrem sentir-ho tot i si necessites ajuda podrem ajudar-te.

- No voldré ajuda- va dir en Joan tot decidir- si s’assabenta que he demanat ajuda em maten el fill!!! Per tant, els aparellets aquests només per sentir.

 

Ja ho tenien tot a punt. Llavors, un dels agents va dir que anava un moment a fora a prendre aire. Aquest home estava com de pràctiques perquè encara no tenia la carrera d’agent, però li faltava poc. I amb aquest cas del segrest, aprendria ràpidament.

 

Van anar tots a dormir.

 

-Un moment!!!- va cridar en Joan- a quina hora li he de portar?? No m’ho ha dit.

 

Però igualment van anar a dormir i ja pensarien l’endemà.

 

La nit va anar passant i a les 3:58 de la matinada va sonar el telèfon. Tothom es va aixecar i va anar a les seves posicions excepte la Maria i la seva filla. A la Maria li faltava molt poc tenir la bessonada.

En Joan va tornar a agafar el telèfon. En sentir aquella veu tan ronca, va donar el senyal i tothom es va posar els auriculars.

 

- Hola de nou Joan. Canvi de plans. Tu, a les sis de la tarda, aniràs al gimnàs del teu poble. Sé que tu hi tens una taquilla. Al gimnàs, com que també hi ha una piscina, jo tindre la teva clau de la taquilla i t’hauràs de tirar a l’aigua perquè jo l’hauré amagat al fons. Quan t'hi tiris, no et treguis la roba. Després, aniràs a la teva taquilla, deixaràs els diners i marxaràs.

 

-I el meu fil??!!??- va cridar en Joan. Però el desconegut ja havia penjat el telèfon.

Haurien de fer tot allò i després aconseguirien el seu fill. Segur que sí. A no ser que el segrestador l’hagués enganyat i el seu fill ja fos mort o el matessin igual. No, no podia ser. El seu fill estava viu i el tornaria a veure. 

 

 

 

 
 

dilluns, 9 de març del 2015

El conte d'en Marc Morè. 1a part



Un dia en Nexuzz buscant pel mòbil va trobar una pàgina on posava: 
"Qui trobi aquest llac rebrà un desig i 8 bilions de euros. Els bilions són per part nostre i el desig és per part del llac. Hi ha dos  llacs iguals, en un hi ha un peix que et matarà i en l'altre hi ha un peix inofensiu. S’hi ha de anar quan sigui lluna plena. S’ha de portar una cosa per al peix. No es pot demanar vull un milio de desig més, tampoc ser immortal o tenir el peix dels desitjos a casa teva i de tant en tant anar demanant un desig. Qui el trobi que s’apunti les localitzacions, i les passi a aquest correu: llacmisterioschiliam@gmail.com, o truquí al: 476 87 23 54 o al 665 43 32 90 més inf. a www.chiliamllacmisteriós.com".

Va trucar ràpidament als seus amics. Van preparar les motxilles, el menjar, les provisions ( per si de cas en Corvus se les menjava) i les tendes d’acampar. El viatje seria molt dur. Faltava un mes perquè fos lluna plena. Van anar a buscar cotxes 4x4 per la carretera ( els robaven). En Josemi i en Taker van venir amb un Sultan xxl. En Makiman i en Corx-ibz van venir amb un Buggy 4x4. En Nexuzz va venir amb un camió militar de l'equip de medicines. I en Corvus amb una limusina portada per un helicòpter de càrrega. La limusina la portava lligada amb el ganxo. Dins de l'helicòpter portava un tanc blindat. Van portar els cotxes al taller per millorar-los. Van quedar molt guapos. El que més destacava era el d’en Taker. Van començar a marxar de la ciutat, per anar a buscar el llac. A mig camí es van parar a una benzinera a posar benzina. Ningú tenia diners per pagar la benzina. Aquells cotxes gastaven molt. S’havien gastat tots els diners en preparar els cotxes. Van anar a.... 

dissabte, 28 de febrer del 2015

Un nou conte de la Clara Ferrer

1.UN SOMNI REAL(Clara Ferrer)

Aquell dia que l’Helena es va aixecar tan nerviosa, només era per un motiu molt seriós.
Havia somiat una cosa ANORMAL!!! Ella no es creia que allò fos de veritat, però tenia un instint que li deia què passaria. Ella, nerviosa, li va explicar a la seva mare, però en aquell moment va desaparèixer. L’Helena va trucar a la Lola, una de les seves millors amigues des de fa molts i molts anys. De cop li va arribar un correu dient-li que hauria fer el que ell/a vulgués si volia a la mare.

L’Helena no sabia com reaccionar. Quan va arribar aquell correu se li van posar els cabells de punta. La Lola va arribar just a temps a casa de la Lola. Van començar a pensar com podien resoldre aquest problema sense que ella sapigués que havien demanat ajuda. Com que només tenien la idea de contactar amb la policia secreta i enxampar als que havien agafat a la mare, doncs així va ser. Els hi van explicar tot a un policia i li van ensenyar el correu. Primer el policia no acabava de creure-ho, però al final van veure el correu i va començar a cridar a tots els companys de la feina. Van començar a investigar on podia estar la mare de la Lola, però no van tenir ni idea.
Quin somni és?
Que passarà amb la mare?

diumenge, 22 de febrer del 2015

El conte d'en Jordi Badia. Capítol 16



LES AVENTURES D’UN NOI ANOMENAT JORDI

CAPÍTOL 16

“A les sis de la tarda tindràs una invitació de contacte. A les 6 i quart pots trucar al contacte.”
Eren les 5:56. Quan van ser les 5:59, a en Jordi, el minut que faltava li va ser lent com si fos una hora.
Ding Dong Ding. Tenia una notificació nova: sol·licitud de contacte: M.I.N.A.
Va acceptar i de seguit va fer un grup amb tots els companys de classe. Ja eren les 6:10. En aquest temps (5 minuts), van preparar les preguntes i van intuir el què passaria.
Ja a les 6 i quart, en Jordi va afegir a la M.I.N.A al grup. Van agafar la trucada al cap de 5 segons. Tornava a ser en Juan Carles Pacheco Tornactuar. Tenia la webcam posada.
-Estem aquí reunits perquè em pregunteu coses i jo respongui a les que vulgui.
–Va començar en Juan Carles Pacheco.
-A part de tot el que vam preguntar l’altra vegada voldríem saber per què serveix tot això que feu. O si no voleu contestar aquesta pregunta, us agrairíem que contestéssiu aquesta: 
-Eres tu qui apareixia a casa meva algunes nits? –Va preguntar en Jordi.
-No sóc jo qui apareix algunes nits. Jo sóc qui apareix totes les nits a casa teva. Òbviament nosaltres treballem amb el temps i hem vist com acabaria això. Sabem que ara no teniu cap pregunta més. O sí?
Es va fer un silenci...
-Sí que en tenim més, tenim tota una llista.
Quan en Jordi l’anava a dir. Es va apagar la llum de casa de tots i l’Internet es va tallar.

Últim capítol del conte de la Laura Ortega

ADRIÀ I ADRIANA

-Aneu al restaurant d'abaix i hi trobareu les vostres coses. 
 Van anar i les van agafar.
Es veu que era una broma de família ja que era l'aniversari de la mare i va ser només el pastís, perquè ells ja havien  sopat.
Els tiets es van quedar adormir però en d'altres habitacions, en llevar-se van anar a esquiar i així durant dies.
Quan va ser hora de marxar, van tornar satisfets perquè van tenir uns dies molt agradables amb família i allò era inoblidable. Ara haurien de seguir la rutina de cada dia...
 L’Adriana va explicar en una redacció tot el què havia fet aquets dies, però eren inexplicables totes aquelles emocions, pors i sentiments que van tenir quan van veure els seus cosins.
I per acabar l’alegria que van tenir de no sentir-se mai mes oblidats per ningú.

CONTINUARÀ

dimarts, 17 de febrer del 2015

El conte d'en Marc Moré: torna en Nexuzz!









Un bon dia en Nexuzz es va despertar amb una mala impressió. Va sortir de casa i va trobar uns robots ballant m’entres anaven tirant bombes i míssils. 
En Nexuzz va dir: 
-Això no pot ser, destrossaran el món ho haurem d’aturar. 
Va agafar el telèfon mòbil i va trucar els seus amics. Primer va venir en Corvus ja que vivia amb ell amb el poder de menjar metall fins a no parar. Al cap de vint minuts va venir en "The Elyas" que podia tirar rajos X amb les seves ulleres. En Corx-ibz (corxoibiza) era un “hacker” que podia enviar virus a tots els robots. 
Més tard, van venir en Josemi i en Taker que tenien dos cotxes indestructibles que en xocar explotaven bombes. Finalment, va venir en Makiman i en Churches. En Churches es tirava pets nuclears i en Makiman tenia el poder de teletransportar-se a on vulgués. I en Nexuzz  tenia el poder de tenir el llançacoets amb bales infinites. Van anar a lluitar, primer en Josemi i en Taker van destrossar molts dels robots perquè puguessin sortir els seus amics. En "The Elyas" va anar tirant rajos X a la nau espacial fins a destrossar-la. En Corx-ibz va "hackejar" el líder dels robots i el va matar. En Makiman es va teletransportar a dins dels robots i va anar destrossant-los un per un. 
Finalment, en Churches es va tirar el pet i va matar els robots que quedaven. Després, en Corvus es va menjar tots els robots.


CONTINUARÀ


dilluns, 16 de febrer del 2015

El conte de la Laura Ortega. Capítol 4

ADRIÀ I ADRIANA
Capítol:4

En arribar a les pistes,  l'Adrià i l'Adriana  van voler anar primer a les pistes més petites.
Van decidir llogar un mestre; el mestre va veure que ja en sabien bastant i no podien anar per aquelles pistes. Va decidir canviar-los a unes de més difícils.  Llavors, van anar pujant i pujant,  però el dia s’anava acabant i van haver de marxar perquè les pistes tancaven a les 18:00 hores.
En marxar, van anar cap a l’hotel que és on hi havia las seves coses, van entrar i van dutxar-se, pentinar-se i maquillar-se. En resum, el que se'n diu arreglar-se.
Van anar a fer un berenar-sopar però no allà a l’hotel sinó a un restaurant molt elegant.  En acabar de sopar van tornar cap a l’hotel però les seves coses no hi eren i la porta estava oberta.
Van veure que al llit hi havia una carta que deia: 
-Vigileu amb el que feu, us hem vist passar mentre anàveu al restaurant  i hem aprofitat per entrar a la vostra habitació. Si voleu les vostres coses...


CONTINUARÀ

El conte d'en Jordi Badia. Capítol 15



LES AVENTURES D’UN NOI ANOMENAT JORDI

CAPÍTOL 15

-Sí, sóc jo. –Va respondre en Juan Carles. –Em pots dir Pacheco.
-D’acord, en què et puc ajudar?
-Doncs vinc a informar-te. Quan sortiu de l’escola connectat a l’Skype.
-D’acord. Però per què?
-Tu ja ho veuràs.
I se’n va anar carrer amunt fins que el noi el va perdre de vista.
Va anar cap a la porta i va entrar. Llavors va processar la informació que li havia donat a en Juan Carles Pacheco Tornactuar i va decidir anar corrents a explica’ls-hi aquells fets i van quedar tots aquella tarda per l’Skype. Al migdia, va sortir a les 14:00 cap a l’escola on van quedar per preparar-se la tarda d’Skype. Es preguntava si els ferien moltes preguntes o no, com es dirigirien cap a ells...
Al final es va fer l’hora d’entrar a classe i en aquella hora tocava castellà. Feien teatre i s’ho van passar la mar de bé. En Jordi era el Sastre Valent.
-Mama, ja sóc a casa!!!
-D’acord, fill.
Va berenar i va fer els deures el més ràpid possible per anar a l’ordinador però resulta que el trucava un familiar de França i el va tenir mitja hora al telèfon. Ja era l’hora. Va anar a la seva habitació i va encendre la regleta de l’electricitat. Va encendre l’ordinador i la pantalla. Va posar la contrassenya i va obrir de seguida l’Skype.
Tenia un missatge nou i ja hi havia amics seus connectats.

dissabte, 14 de febrer del 2015

El nou conte de la Isabel Cros. El gran segrest.



 
Capítol 1

Hi havia una vegada, una família formada pel pare Joan, la mare Maria, la germana gran que es deia Joana i el germà petit, en Pere.

Era una família molt rica i afortunada, ja que s’ho podien permetre tot (si més no, quasi tot) i mai havien fet mal a ningú, ja que per ells, a part de la família, la pau era el més important per poder tenir una bona vida i família.
En Joan, era un empresari i sempre tenia molta feina. També era bastant famós.
La Maria, era estilista, també molt bona i famosa. La Joana, estudiava a l’ institut, a segon d’E. S. O. I en Pere, feia primer a l’escola.

Un dia, van fer una festa al poble, i es clar, en Joan, la Maria, la Joana i en Pere hi van anar.  Com que la Maria també treballava a l’ ajuntament, va pujar a l’ escenari i tothom la va aplaudir. Llavors, va començar a parlar:
-Avui, dia 15 de Febrer de 2015, donem la benvinguda a la festa del poble de Vilamuralla  i a tots aquells qui vulguin gaudir de la gresca. També us volem dir que aquest dimecres dia 18 de febrer, farem la cloenda de la festa del poble amb la crema del Rei Carnestoltes. Aprofitem, doncs, per desitjar-vos una bona festa i que en gaudiu plenament. Fins una altra, adéu!!!

I un altre cop, aplaudiments.

En aquell precís moment, en algun indret no gaire proper, no gaire llunyà de Vilamuralla, unes persones preparaven el pla. -El pla perfecte- que en deien ells.
Aquests homes o dones o totes dues coses(no se sap), estaven preparant un pla, una estratègia. Ningú els coneixia. O potser sí. Però el que era segur, era que ningú es podria pensar ni imaginar, que aquelles persones podien estar preparant això, fos el que fos.

La família d’en Joan, tenia una casa immensa, súper gran. Cada membre de la família, tenia, com a mínim tres habitacions per ells sols, més uns quants lavabos (diria que quatre o cinc), un a cada pis. No cal dir, que a part de les tres habitacions personals de cada persona, n’hi havia una o dos que hi havia el grandíssim llit de matrimoni. En el jardí tenien un gran yacuzzi cobert, que era com una altra habitació que allà mateix hi havia una piscina d’aigua calenta. A fora al jardí, a l’aire lliure, tenien una grossa piscina d’aigua normal, freda.
Quan era l’aniversari d’algun membre de la família, feien unes grans festes, en què tothom en sortia amb ganes de tornar-hi l’endemà o , simplement, de no marxar.

Solien dormir sempre molt bé. Feia tres mesets i mig, que la Maria estaba embarassada de bessonada. Els germans, tenien moltes ganes que nasquessin ja, i s’havien compromès a què no els tindrien enveja i no se sentirien obligats, ja que a alguns nens de la seva classe els hi havia passat.  
Va passar el temps, i un dia...