Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris marta. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris marta. Mostrar tots els missatges

dimarts, 14 d’abril del 2015

El conte viatger de 6è B. Argentina

L'ÍRIA I EN MUSSI

L'Íria i en Mussi han anat a l'aeroport per agafar el seu próxim vol a Argentina. En arribar a Argentina el primer què ha fet ha sigut mirar on estava la seva amiga "Maria". La Maria i l'Íria es coneixen des de petites. l'Íria va venir de petita amb el seu tiet i es van quedar a dormir a casa del pare de la Maria ja que el tiet de l'Íria i ell es coneixien per la feina. Bé doncs quan l'Iria va veure a la Maria va deixar les maletes a terra i va sortir corrents a fer-li una abraçada ben forta i la Maria li va preguntar a l'Iria:
-Què tal? Com va tot? Què ja tens "xurri"?!!! M'has d'explicar moltes coses nena, fa tant de temps que no ens veiem!!! I aquest animaló tan macoo??!!!!
I l'Iria li va respondre:
-Es diu Mussi, me'l vaig quedar un parell d'anys després de coneixe't, i "lo" de novio nooo!!!! Tenir novio ara no!! De moment s'ha de gaudir amb els amics i amigues que quan tens novio fas el mateix. Anem a casa a deixar les maletes i ens ho expliquem tot.

I així va ser, van anar a casa a deixar les maletes i van anar a un restaurant a explicar-se tot "lo" nou. Total, es va fer de nit, van anar a dormir a casa de la Maria, la Maria va ficar un llit inflable per l'Íria, i en Mussi va dormir a la mateixa habitació que elles però amb el seu llit plegable que com és molt petit l'Iria sempre se l'emporta a dins de les maletes. Es van aixecar,es van vestir,es van pentinar etc... I al dia següent com que la Maria coneixia a l'actriu "Martina" de la sèrie "Violetta" van anar a veure-la perquè la germana petita de l'Iria li va demanar si podia anar a veure-la i li recollia un autògraf aprofitant que va anar a dormir a Buenos Aires i van anar a conèixer-la.
Quan va arribar a casa seva l'Íria va al·lucinar perquè a la sèrie era una noieta encantadora, pero en realitat creieu que és aixi? Doncs no, tot el contrari, és com es la Ludmila a la sèrie. Li va demanar la foto firmada i va sortir corrents d'aquella casa.
Aixo sí, feia una calor.... impressionant.
Amb tot això ja va arribar l'hora de marxar a l'aeroport, la Maria la va acompanyar i es van fer una abraçada ben forta i se'ls hi escapaven les llagrimes i tot, pero es van prometre que es tornarien a veure,l'Íria va pujar a l'avió i....

Continuarà...
 


diumenge, 19 d’octubre del 2014

Entrevista a Selva FM


ENTREVISTA a Selva FM Ràdio

Hola, nosaltres (la Marta i jo) hem decidit fer l'entrevista a Selva FM, la ràdio.
Hem anat a preguntar a la biblioteca de Breda a una sala que és el lloc on és fa.
Ens ha respòs les preguntes un noi jove i simpàtic, anomenat Jonatan.

Quants anys fa que Selva FM està aquí a Breda?
A Breda porta anys,es va obrir al 1999.

Abans de tenir el nom de Selva FM teníeu un altre?Quin?
Sí, la ràdio.

Hem sentit que heu estat treballant a Hostalric,Riells i ara a Breda,és veritat?
A Riells i ara Breda sí, però Hostalric no perquè porta més anys oberta,per tant, no hi havíem anat.

És molt difícil aquesta feina?
No és molt difícil, perquè ja porto anys. Per la gent que comença ara una mica sí, però vas agafant pràctica.

Quin tipus de música poses?
De tots els estils (pop espanyol,catalana...).

Quines cançons són les més demanades?
No hi ha un nom concret per les cançons més demanades, però d’estils és la pop (la més moderna).

Et trobes a gust en aquest treball?
Molt.

T'agrada la música o estàs treballant aquí perquè és l’única cosa que t´'ha sortit?
M'agrada bastant escoltar-la. Em relaxa molt.

                                                                                                           Marta i Clara