Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blanca montoya. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris blanca montoya. Mostrar tots els missatges

diumenge, 30 de novembre del 2014

Conte Viatger de 6è B. Capítol 3: Madrid



De Brasil vam agafar un vol per anar a Madrid, capital d’Espanya.
Quan vam arribar a la ciutat vam anar a l’hotel més important de Madrid, l’hotel Ritz. Ens vam instal·lar a la mateixa habitació les dues juntes. Ens ho vam passar molt bé i també juntes després vam anar al“parque del Retiro de Madrid” , és molt gran i té un gran llac on pots passejar amb barca. 

En un racó vaig veure un mussolet molt petitó i que estava al terra ferit, el vaig agafar i el vaig curar amb el maletí que portava per si em faig mal. La Natàlia, com que té pànic als animals, va marxar i em vaig quedar jo i el petit mussol. 

Quan ja estava curat el vaig deixar perquè tornes amb la seva mare, però va tornar a mi. Ho vaig provar mes de 3 cops però tornava. Al final me’l vaig emportar perquè vaig veure que la mare l’havia abandonat. Vaig anar a l’hotel i el vaig deixar a l’ habitació perquè volés i jugués i jo mentrestant anava pensant el nom. Li vaig posar  de nom com el meu gos,que en pau descansi i al cel sigui, el qual es deia Mussi.

Desprès vaig anar al museu del Prado i al Reina Sofia que és un dels museus més importants del món quan el vam acabar de visitar vam anar cap a l’hotel a descansar d’aquest dia tan cansat.
L’endemà vam anar a la Warner Bros on ens vam muntar a moltes atraccions i vam veure els diferents personatges de la Warner. A les 21:00 quan van tancar el parc,  vam marxar a l’hotel.

L’últim dia abans d’anar a l’aeroport vam anar al Santiago Bernabeu a veure el partit del Madrid contra el Barça, on va guanyar... i aquí s’acaba la nostra aventura per Madrid. Adéu!!!!!



Blanca

dijous, 16 d’octubre del 2014

El conte de la Blanca Montoya (Capítol 1)



LA PERSONA MISTERIOSA


CAPITOL 1
Hi havia una vegada  una ciutat que es deia Santa Maria de la Canya.
Vivien moltes famílies amb nens petits i cada nit quan els nens se’n anaven a dormir i quan era mitjanit una persona misteriosa tocava una flauta màgica que posseïa els nens i les nenes. Quan els nens i les nenes es llevaven al matí començaven a trencar i a menjar-se tot el que trobaven.  El dia següent va tornar tocar la flauta per amb una altra melodia, els nens i les nenes,amb cura, marxaven de casa seva i anaven amb la persona misteriosa.
Ell els volia per fer un exèrcit i governar el poble. Un dia uns pares van trobar molt estrany que sempre que tocava una flauta els seus fills marxaven de casa. Es van dedicar a investigar, Google els va ensenyar que hi havia una persona misteriosa que posseïa els nens i les nenes i que vivia en una cova del sud de Amèrica com sabien que passava a tot el poble van decidir fer una junta per comunicar-ho.
Quan tothom ho va saber, van decidir anar a buscar els nens i les nenes, desposseir-los i capturar la persona misteriosa . Quan van arribar tots els pares...

CONTINUARÀ...


BLANCA MONTOYA