Hola, nens i nenes de Cicle Superior!
Aqui sota podeu veure alguns fragments de l'actuació que l'Escola de Música ens va oferir al nostre centre.
Gaudiu-ne!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris video. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris video. Mostrar tots els missatges
divendres, 21 de novembre del 2014
dissabte, 1 de novembre del 2014
Ball de Castanyada 6è
I ara una versió reduïda del Ball de Bastons fet pels alumnes de 6è.
Ball de Castanyada 5è
Aquí sota podeu veure el vídeo de les dues danses que van ballar els alumnes de 5è.
Gaudiu-ne!
Gaudiu-ne!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)