Hola, nens i nenes de Cicle Superior!
Aqui sota podeu veure alguns fragments de l'actuació que l'Escola de Música ens va oferir al nostre centre.
Gaudiu-ne!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris musica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris musica. Mostrar tots els missatges
divendres, 21 de novembre del 2014
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)