En arribar a l'aeroport estavem rumiant l'Alex i jo on volíem anar i vam decidir Itàlia. Quan vam comprar els bitllets d'avio vam correr a la sala tres perquè faltaven cinc minuts per marxar. Van pujar a temps.
Quan van arribar van anar a l'hotel Lord Byron, que era del pare de l'Alex. L'Alex era ric i a mi no m'ho havia dit.
Vam anar a l'habitació 2B i l'Alex a la 3A.En Mussi va anar a visitar la Torre de Pisa i la Galeria Uffici, va ser un dia perfecte. L'endemà vam anar a un a obra de teatre al Coliseu i ells es van comprar una estatueta petita del Coliseu romà. Van tornar a l'aeroport però l'Alex no va poder anar-hi.
Continuarà!!!!!!!
Pol Boix
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pol boix. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pol boix. Mostrar tots els missatges
dimarts, 20 de gener del 2015
Conte viatger de 6è B. Capítol 7: Itàlia
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)