Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris marc regàs. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris marc regàs. Mostrar tots els missatges

dimecres, 4 de febrer del 2015

El nou conte d'en Marc Regàs. Capítol 1



Hi havia una vegada tres amics que es deien Michael, Trevor i Franklin que es guanyaven la vida atracant joieries, bancs i botigues, pero fa molts anys que estaven preparant el gran atracament de les seves vides a UNION DIPOSITI que era on els furgons blindats paraven per recollir or o diners, però un cop a  l’ any fan un viatge amb 250.300.500€ en or, i ells volien atracar els furgons blindats i poder aconseguir els diners.
En Lester era el que feia els plans pels atracaments, però un dia el van anar a veure i en Lester no hi era, però van trobar una nota que deia: “si el voleu ens heu de donar  2.000.000€  a dalt de l’edifici del FBI demà a les 08:00 del matí i no truqueu a la policia sinó morirà.
Els tres amics van haver de fer un pla per poder salvar en Lester i en Franklin va dir:
-Tu i en Trevor distreieu els segrestradors i jo vaig a buscar a en Lester i després jo i en Lester saltarem en paracaigudes, llavors pujaré a una avioneta, hi pugeu dintre i marxem corrents.
-D’acord.
En Michael i en Trevor van dir que sí i així va ser.
L’endemà van anar a rescatar en Lester. Mentre en Michael i en Trevor distreien els segrestradors, en Franklin va agafar en Lester i van saltar, després en Franklin i en Lester van sortir amb una avioneta i en Michael i en Trevor van pujar corrents i van sortir molt ràpid però una altra avioneta els hi seguia, la van voler distreure pels edificis alts però no van calcular l’alçada d’un edifici. Hi van anar recte cap a aquell edifici i quan van estar a punt de xocar... 

diumenge, 25 de gener del 2015

El conte d'en Marc Regàs. Capítol 1



Carreres en Horizon 2

Horizon 2 és un joc on es fan carreres il·legals i tornejos per saber qui es el millor pilot de tot el mon. La historia següent està relacionada amb el joc.

Hi havia una vegada un noi que es deia Marc que es dedicava a fer carreres per guanyar diners i poder pujar en el ranking de pilots famosos. Ell anava amb un Dodge Charger R/T, en Marc estava desè a la competició. Era molt famós en tot el món per les seves carreres. En el taller tenia en Sam i l’Edgar, en informàtica hi havia en Pol, en Guillem i l’Eloi i al cap de carrera hi havia la Natalia i l’Arnau Gómez. I el copilot era en Jordi que amb en Marc eren inseparables. 

Les carreres que feien eren com el Rally, en Jordi deia "dreta tres o esquerra quatre", que això vol dir si una corba és més llarga o més curta i per això pujaven tant ràpid de posicions.
Van pujar tres posicions en una setmana, eren com maquines no paraven de pujar fins que al final van arribar a ser segons. La carrera era l'endemà i s'havien de preparar per la carrera però van tenir un problema, el Dodge no era vàlid per la carrera i van haver de comprar un Ferrari 599XXX, era un cotxe que era conegut com un avió. Quan el van tenir es van gastar quasi tots el seus diners en preparar el Ferrari. 

Avui era el dia de la carrera i estaven preparats per córrer. Al final van acabar guanyant la carrera i eren els primers en el rànquing dels millors pilots de tot el món i així va ser com tot l’equip es va fer famós, al final tots van anar al Rally i van ser campions.