Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris eloi formiga. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris eloi formiga. Mostrar tots els missatges

dissabte, 18 d’abril del 2015

El conte viatger de 6è B. Mèxic

 
 
 
Van agafar un bitllet per anar cap a Mèxic. El viatge es va fer etern perquè s’hi van estar dos dies amb avió. Quan van arribar a Torreón es van instal·lar en un hotel de luxe i van descansar una bona estona. Quan van descansar prou se’n van anar a fer una volta per la ciutat per conèixer més el lloc i de cop i volta van veure un grup de gent que portaven flors, anaven colorits i també portaven ninots de calaveres vestits amb flors, barrets grans, etc. L’Íria tota curiosa els va seguir i van entrar en un cementeri, en Mussi es va amagar darrera de l’Íria perquè tenia por. Van veure gent ballant, cantant, menjant i posant rams a les tombes. En Mussi quan ho va veure se li va treure la por i fins i tot es va posar a ballar, van parlar amb la gent i van saber que el que estaven celebrant era el “dia dels morts”.

Quan es va fer de nit, van anar a un restaurant a sopar. L’Íria va demanar uns  “tacos” que es una truita de blat de moro enrotllat ple de carn i verdures i en Mussi va menjar uns “burritos” que es el mateix que els tacos però amb truita de farina i es veu que tots dos son menjars molt típics i se’n van anar a dormir perquè l’endemà tenen que agafar un altre avió cap a ....     
Eloi Formiga