Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris descripció. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris descripció. Mostrar tots els missatges

diumenge, 9 de novembre del 2014

El meu Halloween (Arnau Ortega)



Divendres vaig fer panellets de xocolata Milka i de Colacao, de pinyons i d’ametlles ,vam fer de normals amb colorant verd i vermell i de taronja. Després vam anar a casa de la meva àvia i els vam menjar, hi havia en Marc i la Maria. 

Dissabte vam anar a celebrar el Halloween amb en Marc, la Maria, l’Anna i l’Ariadna i jo, vam anar per tot Sant Celoni, per les carnisseries, als basars japonesos i a l’Hotel Suís.

Arnau O.C
 

dilluns, 27 d’octubre del 2014

Sóc com sóc


Jo de petit

Em dic Arnau O.C.
De petit quan tenia un any, a la foto portava un pijama de cors vermells i blaus.
Vivia a Santa Maria de Palautordera. Tenia el cabell curt i castany, era molt bufonet. 
Les meves primeres paraules van ser papa i mama.    
Santa Maria de Palautordera és un poble molt gran i jo vivia en un pis a dalt de tot . Tenia una habitació per a mi solet, per adormir-me la meva mare em cantava una cançó.

quan sigui gran


Quan sigui gran vull ser jugador de futbol i  fer partits de futbol.
I també vull guanyar tots els partits de futbol.

                                                                      Arnau Ortega


dimarts, 14 d’octubre del 2014

Les mascotes de la Paula Villasclaras


Les meves mascotes
Jo tinc 2 gossos que es diuen Dandy i Negrita i 3 gats que es diuen Isis, Cleo i Príncep. També tinc tres peixets taronges. Ara amb qui estic més són amb el Dandy i amb la Cleo perquè són els petits , el Dandy té uns 4 mesos i la Cleo 6.

 Estic molt contenta de tenir-los ,el Dandy el vam portar de Nerja (Andalusia)  del “cortijo”. És Podenc , de color canyella i amb els ulls verds. Encara que sigui molt bonic mossega molt i a la meva germana i a mi ja ens ha mossegat el cul dues vegades i també em va fer un forat. El Príncep l’altre dia li va esgarrapar a l’ull i li tenim que posar unes gotes perquè té un petit forat a la còrnea.

La Cleo és una gateta Romana , de tres colors:  taronja , blanc i negre. Ens la van donar una família de Breda. La seva mare, la Trasto, s’ha quedat en un any prenyada 4 vegades i potser abans que acabi l’any es torna a quedar prenyada perquè no l’han esterilitzat.

La Negrita és de color negre (com el seu nom indica) i amb el morro, les potes i al voltant dels ulls blanc. Ella ja és velleta aquest any farà 15 anys, si encara sobreviu, però ella està molt sana i crec que viurà molt de temps més. La seva mare es diu Pitufa i és la gossa de la meva iaia, la Pitufa va tenir gossets i el meu pare es va quedar una: La Negrita.

La Isis és preciosa és de color taronja , blanc i negre però es veu molt els diferents canvis de color, en canvi a la Cleo no gaire. Una tieta meva a Tordera va veure un anunci que donaven gats i com sabia que nosaltres volíem un ens ho va dir. Vam trucar a l’home que els donava i ens va dir que tenia 3 mesos però en realitat en tenia 4. Igualment ens la vam quedar, ens la van donar a la gasolinera de Tordera , jo de camí cap a casa la portava a sobre i estava molt contenta.

El Príncep és de color negre i amb una miqueta de blanc a la panxa, té uns ulls verds molt brillants. És molt carinyós però quan s’enfada o té ganes de jugar mossega molt i molt fort.
 A vegades dorm al meu llit però d’altres al llit dels meus pares. Abans els gossos passaven al costat d’ell i no passava res però ara s’enfada i els gruny i també els bufa.


                                                                              
                                                         Paula Villasclaras Del Río