Divendres vaig fer panellets de xocolata Milka i de Colacao, de pinyons i d’ametlles ,vam fer de normals amb colorant verd i vermell i de taronja. Després vam anar a casa de la meva àvia i els vam menjar, hi havia en Marc i la Maria.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris descripció. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris descripció. Mostrar tots els missatges
diumenge, 9 de novembre del 2014
El meu Halloween (Arnau Ortega)
Divendres vaig fer panellets de xocolata Milka i de Colacao, de pinyons i d’ametlles ,vam fer de normals amb colorant verd i vermell i de taronja. Després vam anar a casa de la meva àvia i els vam menjar, hi havia en Marc i la Maria.
dilluns, 27 d’octubre del 2014
Sóc com sóc
Jo
de petit
Em dic Arnau O.C.
De petit quan tenia un any, a la
foto portava un pijama de cors vermells i blaus.
Vivia a Santa Maria de Palautordera. Tenia el cabell curt i castany,
era molt bufonet.
Les meves primeres paraules van ser papa i mama.
Santa Maria de Palautordera és un poble molt
gran i jo vivia en un pis a dalt de tot . Tenia una habitació per a mi solet,
per adormir-me la meva mare em cantava una cançó.
quan
sigui gran
Quan sigui gran vull
ser jugador de futbol i fer partits de futbol.
I també vull guanyar tots els partits de futbol.
Arnau Ortega
dimarts, 14 d’octubre del 2014
Les mascotes de la Paula Villasclaras
Les meves
mascotes
Jo tinc 2 gossos que es diuen Dandy i Negrita i 3 gats
que es diuen Isis, Cleo i Príncep. També tinc tres peixets taronges. Ara amb
qui estic més són amb el Dandy i amb la Cleo perquè són els petits , el Dandy
té uns 4 mesos i la Cleo 6.
Estic molt contenta de tenir-los ,el Dandy el vam
portar de Nerja (Andalusia) del
“cortijo”. És Podenc , de color canyella i amb els ulls verds. Encara que sigui
molt bonic mossega molt i a la meva germana i a mi ja ens ha mossegat el cul
dues vegades i també em va fer un forat. El Príncep l’altre dia li va esgarrapar a
l’ull i li tenim que posar unes gotes perquè té un petit forat a la còrnea.
La Cleo és una gateta Romana , de tres colors: taronja , blanc i negre. Ens la van donar una
família de Breda. La seva mare, la Trasto, s’ha quedat en un any prenyada 4
vegades i potser abans que acabi l’any es torna a quedar prenyada perquè no l’han
esterilitzat.
La Negrita és de color negre (com el seu nom indica) i
amb el morro, les potes i al voltant dels ulls blanc. Ella ja és velleta aquest
any farà 15 anys, si encara sobreviu, però ella està molt sana i crec que viurà
molt de temps més. La seva mare es diu Pitufa i és la gossa de la meva iaia, la
Pitufa va tenir gossets i el meu pare es va quedar una: La Negrita.
La Isis és preciosa és de color taronja , blanc i negre però es veu molt
els diferents canvis de color, en canvi a la Cleo no gaire. Una tieta meva a
Tordera va veure un anunci que donaven gats i com sabia que nosaltres volíem un
ens ho va dir. Vam trucar a l’home que els donava i ens va dir que tenia 3
mesos però en realitat en tenia 4. Igualment ens la vam quedar, ens la van
donar a la gasolinera de Tordera , jo de camí cap a casa la portava a sobre i
estava molt contenta.
El Príncep és de color negre i amb una miqueta de blanc a la panxa, té uns
ulls verds molt brillants. És molt carinyós però quan s’enfada o té ganes de
jugar mossega molt i molt fort.
A vegades dorm al meu llit però d’altres al
llit dels meus pares. Abans els gossos passaven al costat d’ell i no passava
res però ara s’enfada i els gruny i també els bufa.
Paula Villasclaras Del Río
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)



