Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris arnau. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris arnau. Mostrar tots els missatges

diumenge, 9 de novembre del 2014

El meu Halloween (Arnau Ortega)



Divendres vaig fer panellets de xocolata Milka i de Colacao, de pinyons i d’ametlles ,vam fer de normals amb colorant verd i vermell i de taronja. Després vam anar a casa de la meva àvia i els vam menjar, hi havia en Marc i la Maria. 

Dissabte vam anar a celebrar el Halloween amb en Marc, la Maria, l’Anna i l’Ariadna i jo, vam anar per tot Sant Celoni, per les carnisseries, als basars japonesos i a l’Hotel Suís.

Arnau O.C
 

dilluns, 27 d’octubre del 2014

Sóc com sóc


Jo de petit

Em dic Arnau O.C.
De petit quan tenia un any, a la foto portava un pijama de cors vermells i blaus.
Vivia a Santa Maria de Palautordera. Tenia el cabell curt i castany, era molt bufonet. 
Les meves primeres paraules van ser papa i mama.    
Santa Maria de Palautordera és un poble molt gran i jo vivia en un pis a dalt de tot . Tenia una habitació per a mi solet, per adormir-me la meva mare em cantava una cançó.

quan sigui gran


Quan sigui gran vull ser jugador de futbol i  fer partits de futbol.
I també vull guanyar tots els partits de futbol.

                                                                      Arnau Ortega


Entrevista a la Fàtima



L’entrevista a la Fàtima

1.Quants anys tens?  31 anys.

2.Tens fills? No .

3.Quina va ser la teva inspiració pel patinatge artístic? Quan era petita veia a les meves amigues fent patinatge  i en vaig voler fer.

4.A on vius? Hostalric.

5.Quin cotxe tens? Un Ford focus negre.

6.Tens marit? No, visc sola.

7.Tens mascotes? No, perquè no tinc temps per cuidar-les.

8. Quants anys  portes patinant? Vaig començar amb 6 anys i ja saps que ara tinc 31 anys  fes els càlculs.
9.Quina estació del any t`agrada mes? L’ estiu sens dubte.

10.Alguna vegada has pujat al pòdium ?si, en vàries ocasions.

11.Alguna vegada has guanyat  un trofeu? Sí, però el més important es la satisfacció de participar i fer-ho bé.

Fins aviat, Fàtima! 

                                                     Arnau Ortega Casanovas