Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris arnau ortega. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris arnau ortega. Mostrar tots els missatges

dilluns, 23 de març del 2015

Les vacances de l'Arnau Ortega. Vilaller

Entrada secreta per anar al mirador i a casa meva  




 Escut de Vilaller



Pont trencat de Vilaller     




Església ,campanar  


Pont per anar al riu Pedrós 

 




Pont del riu Pedrós nevat

Restaurant Fonda Mas




Danses de Vilaller        



    

dilluns, 9 de març del 2015

Un cap de setmana de l'Arnau Ortega


 


Divendres quan vaig sortir del cole, vaig anar a casa a berenar.  
Just quan feien l'últim capítol de la segona temporada de violetta, Al Disney Channel, l' Anji i en German es van casar.  
Després va venir la Roser a casa del meu pare que feia 44 anys. Li va fer un pastís de "lacasitos" de xocolata  i li  va regalar un "bolso" que està de moda.
Quan va marxar vam mirar la peli de "Big Hero 6",  és molt xula. El dissabte m'he llevat, he menjat un tros de pastís de la Roser i estic fent els deures.

A la tarda aniré a Celrà que la meva germana feia proves.

diumenge, 1 de febrer del 2015

Un nou conte de l'Arnau Ortega



El conte del pit-pit i en Ben

Hi havia una vegada un poble que es deia Merilet. Era un poblet no gaire gran, situat entre les muntanyetes, molt tranquil i acollidor, envoltat de petits prats i molts boscos.

A Merilet hi vivia un nen anomenat Ben, era un nen molt despert i tenia molts amics i molta imaginació. Un dia quan estava a la seva habitació fent  dibuixos, va entrar un ocellet molt ferit hi va caure sobre el seu llit i la mare li va dir:
- Que tens una capsa per l'habitació i un punxó?
- Per què la vols? -en Ben li va dir.
 I la mare li va dir:
-Pel pobret ocellet que té mal a la ala i cotó, i un potet de alcohol, vinga va que el curarem. 

Un diumenge van sortir a la terrassa, van deixar el pit-pit i la Molly, la germaneta de tres anys  del Ben va plorar. La mare, que es deia Rosa Maria, i el pare es deia Jordi, els hi van dir:
-El dilluns després del "cole" anirem a veure al pit-pit al bosc amb les bicis i portarem uns entrepans.
I  la Molly va dir:
-Jo el vull de pernil salat i el Ben de formatge.

I així va ser com van anar al bosc i van sentir un ocellet fent pit-pit.

dilluns, 12 de gener del 2015

El Nadal de l'Arnau Ortega










A la nit de nochebuena vaig anar a  sopar a casa del meu avi patricio. vaig anar a cagar el tio em va cagar  un agent secret de playmobil , desprEs el parE noel em va portar 3 invizimals, el roc dragon, el star dragon  i L'ice lion.

Per nadal vaig anar a casa dels meus avis, de la meva avia i el meu avi. van venir la jiuli, en lucio, en marc  i la maria, el meu cosI lucio te 14 anys es va pujar EN una vespa , es una moto.  el dissabte vaig anar a veure big hero 6.




     Arnau.o.c