Finalment, el Dimecres de Cendra ha arribat a la nostra escola i els alumnes de 6è han interpretat el judici de la reina Carnestoltes. S'ha decidit cremar la reina del Carnestoltes davant de tots els nens i les nenes de l'escola, els quals estaven presents en l'acte.
Aquí podeu veure els dos vídeos d'aquest esdeveniment.
Esperem que hagi estat una bona tarda per vosaltres!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris judici. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris judici. Mostrar tots els missatges
dimecres, 18 de febrer del 2015
El judici i la crema de la reina Carnestoltes
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)