Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cuba. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cuba. Mostrar tots els missatges

dimecres, 17 de juny del 2015

El conte viatger de 6è B. Cuba



L’IRIA I EN MUSSI A CUBA

Quan vam sortir de Bulgària vam anar a l’aeroport per anar a Cuba i la seva capital era 
La Habana. Quan vam arribar vam decidir anar a un hotel de 5 estrelles. Vam anar a dinar a un restaurant que es deia “Los Nardos”. L’Iria va menjar uns canelons i en Mussi uns insectes.

Quan vam sortir del restaurant va manar a un museu d’art de Cuba. Quan vam entrar es veien uns vidres de colors. Hi havia moltes escultures típiques de famosos de Cuba. Vam anar a un gratacels que es podía entrar i mirar a dalt de tot es podía veure tot Cuba.Vam sortir del gratacels i vam anar a la platja a jugar a la sorra fina. 

Es va fer de nit i vam tornar a l’ hotel a dormir. L’Iria en un llit i en Mussi en una gàbia de diamants. L'endemà vam sortir de l’ hotel, vam agafar l'avió i vam tornar cap a casa.


FI