Ja teniu aquí les conferències que vau fer a l'hora de català durant aquesta setmana.
La qualitat del so no és gaire bona i s'escolta molt fluix.
Per tant, intenteu posar els altaveus amb el volum ben alt
per escoltar-vos.
A reveure!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris conferències. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris conferències. Mostrar tots els missatges
dijous, 4 de juny del 2015
Conferències 6è B
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)