Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris capítol 1. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris capítol 1. Mostrar tots els missatges

dilluns, 17 de novembre del 2014

El conte viatger de 6è B. Capítol 1. Catalunya

Hola, em dic Íria. Tinc 19 anys i vinc d'Àustria. No tinc cap germà, m'encanta anar de festa i de compres. Ara em dirigeixo cap a una botiga d'animals per comprar-me'n un. Li dic a la dependenta quins animals té. Tenia conills, gossos, ocells, etc. Em va ensenyar un mussol molt maco, i jo me'l vaig comprar. Vaig estar pensant quin nom posar-li i pensant i pensant em va sortir Mussi, era un nom molt bonic.

 Ara vaig a visitar pobles de Catalunya. Vaig anar a un poble anomenat Breda. Estava tot ple de coses de ceràmica. Em vaig allotjar a un hostal. Vaig sortir a la nit per fer una volta perquè se sentien molts sorolls. Caminant i caminant vaig trobar unes persones vestides de diables que llançaven petards. Hi havia molta gent que es posava a sota i saltaven. Finalment van tirar coets. Quan van acabar, me'n vaig anar a dormir.

L'endemà me n'havia d'anar. Vaig anar cap a Barcelona a visitar la Sagrada Família i el parc Güell, i moltes coses més. Més tard, me'n vaig anar cap a Olot a menjar-me unes patates tradicionals d'allà. Em vaig gastar 15 euros en el menjar, però estava boníssim. Llavors, me'n vaig anar a esquiar als Pirineus i com em venia de camí vaig anar a Berga per veure la Patum.Va ser molt divertit, veure la Patum de Berga.
L'endemà vaig anar a esquiar. Va ser molt divertit baixar per les pistes d'esquí.

Vaig tornar cap a Breda. A l'hostal vaig menjar una cosa anomenada crema catalana. Era boníssima. S'escoltaven unes gralles i uns tambors que tocaven i vaig anar a veure què feien. Hi havien uns homes gegants que ballaven. Em van deixar posar-me a sota del gegant. Després vaig anar a ballar sardanes amb uns avis que hi havia per allà.

Llavors me'n vaig anar cap a Roses per veure els trabucaires. Feien molt de soroll. Vaig aprofitar i me'n vaig anar a la gran muralla romana. Era gegantesca i molt maca. Després em vaig banyar a la platja i per mala sort em va picar una medusa. Com que sóc al·lèrgica vaig haver d'anar a l'hospital i vaig estar 3 setmanes per mala sort. Ara me'n vaig a l'aeroport de Girona per anar-me'n a un país.

CONTINUARÀ...