Hola, alumnes de Cicle Superior!
La darrera setmana a l'hora d'Alternativa vam veure un interessant curtmetratge anomenat "My Shoes". Us animem a tornar-lo a veure i escriure una petita reflexió.
Deixeu el comentari aquí sota amb el vostre nom.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris alternativa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris alternativa. Mostrar tots els missatges
dimarts, 7 d’octubre del 2014
"My shoes"
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)