Hola alumnes de 6è!
Voleu veure les figures d'acrosport que vau fer a Educació Física amb en Yerai?
Aquí les teniu. Han quedat molt i molt bé!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris acrosport. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris acrosport. Mostrar tots els missatges
dimarts, 17 de febrer del 2015
Acrosport a Educació Física
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)