Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Supertot. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Supertot. Mostrar tots els missatges

dimarts, 10 de març del 2015

Teatre: El diàleg d'en Supertot

Benvolguts nens i nenes de 6è B!
Aquí teniu les representacions del diàleg d'en Supertot que hem representat aquest dimarts. Esperem que us ho passeu bé veient els vídeos i sobretot que apreneu com s'ha d'interpretar un personatge correctament.
Gaudiu-ne!