Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris excursió. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris excursió. Mostrar tots els missatges

divendres, 6 de febrer del 2015

Excursió al Palau de la Música

Hola nens de Cicle Superior!

El passat dia 29 de gener vam anar d'excursió a Barcelona per veure un concert al Palau de la Música.

Ens ho vam passar molt bé, i a més vam passejar per alguns dels edificis històrics de la capital catalana.

Gaudiu de les imatges!