Hola nens de Cicle Superior!
El passat dia 29 de gener vam anar d'excursió a Barcelona per veure un concert al Palau de la Música.
Ens ho vam passar molt bé, i a més vam passejar per alguns dels edificis històrics de la capital catalana.
Gaudiu de les imatges!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris excursió. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris excursió. Mostrar tots els missatges
divendres, 6 de febrer del 2015
Excursió al Palau de la Música
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
-
►
2014
(85)
- ► de desembre (20)
- ► de novembre (37)
- ► de setembre (1)